Windkracht 9 - Reisverslag uit Ameland, Nederland van Ameland2015 - WaarBenJij.nu Windkracht 9 - Reisverslag uit Ameland, Nederland van Ameland2015 - WaarBenJij.nu

Windkracht 9

Door: Khiry

Blijf op de hoogte en volg

02 Juni 2015 | Nederland, Ameland

Vanochtend zijn we pas om half elf gaan ontbijten! Maar we waren ook laat gaan slapen. We waren allemaal moe van het disco zwemmen. We hadden eerst geen zin in de sportochtend, maar het werd toch leuk. We hebben een potje slagbal gespeeld en daarna gevoetbald en penalty´s genomen. Daarna zijn we in groepjes over het eiland gaan fietsen. Ik ben naar een paar winkels geweest en heb daar een ring gekocht. Het is een speciale ring die verkleurt als je het warm hebt. Onderweg hebben wij ook nog patat gegeten. Want, meester Marcel, gister was de patatzaak gesloten en konden we niks kopen! Toen we thuis kwamen was er een lekker happie eten. Na de soep gingen we verstoppertje spelen met juf Anita en juf Maaike. Hierna fietsten we met tegenwind naar het wad. Het laatste stuk waaide iedereen van zijn fiets en moesten we met de fiets aan de hand lopen. Bij de Waddenzee aangekomen zagen we dat het geen laag water was en konden we niet wadlopen. Dat vonden we heel jammer. Toen wandelden we weer terug naar de kampeerboerderij. Daar aangekomen hebben we partijtjes getafeltennist. Juf Maaike was de beste! Meester Marco had lekkere wraps met kip gemaakt. Luciayro en Ilias deden de bediening. Dat deden ze erg goed! Na het avondeten werd er nog wat gespeeld en daarna was het tijd voor dansen en de film.

  • 03 Juni 2015 - 08:09

    Maite:

    Wat een leuk verslag weer en wat een leuke foto's! Vandaag de vossenjacht, dat vind ik altijd één van de leukste dingen op Ameland. Ik kijk nu al uit naar de foto's!
    Heel veel plezier vandaag en hopelijk wat minder wind!

    Liefs.

    juf Maite

  • 03 Juni 2015 - 08:19

    Jan Van Aert:

    Zo te lezen vervelen jullie je geen moment. Dat is goed op te horen. Fijn dat niemand van het eiland afgeblazen is, maar ik hoop dat jullie vandaag een zonnige dag hebben. Veel plezier op het strand en met de vossen... Hou je ogen en oren goed open! Advies... kijk ook omhoog, want misschien zit er wel een vos hoger dan je denkt.

    lieve groet,

    meester Jan

  • 03 Juni 2015 - 11:59

    Groep 3a:

    Yigit: Ik wou dat ik nu al in groep 8 zat, dan mocht ik ook naar Ameland
    Soufiane: Ibtissam, heb je het leuk daar? Het is stil thuis zonder jou.
    Jalaleddine: Wat het discozwemmen leuk?
    Mats: Ik ga ook vaak wadlopen als ik op Vlieland ben!
    Tryphena: Jesse, het is stil zonder jou en ik mis je!
    Lies: Ik heb ook een keer op het wad gelopen!
    Jaeda Mae: juf Maaike, ik mis je heel erg. Kom je snel terug?
    Anisa: Ik mis jullie allemaal!

    We zijn blij dat jullie weer terugkomen morgen, vooral juf Maite!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ameland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2015

Afscheid en kampvuur

03 Juni 2015

Vossenjacht en patat

02 Juni 2015

Windkracht 9

02 Juni 2015

Na regen komt zonneschijn

31 Mei 2015

Eerste dag

Actief sinds 28 Mei 2015
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 5442

Voorgaande reizen:

28 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

28 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

28 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

28 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: