Eerste dag - Reisverslag uit Ameland, Nederland van Ameland2015 - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Ameland, Nederland van Ameland2015 - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: Anita

31 Mei 2015 | Nederland, Ameland

Vanochtend kon de bus gelukkig op tijd vertrekken omdat iedereen er ruim voor half negen was. De reis verliep voorspoedig en toen we met de boot aankwamen op Ameland stonden juf Maaike en Marco al op ons te wachten. Nadat iedereen een fiets had gekregen vertrokken we naar kampeerboerderij de Uuthof in Buren. Na het opmaken van de bedden mochten de kinderen voetballen achter het huis. Ze waren erg onder de indruk van het grote grasveld! Hoewel het de hele tijd miezerde van de regen was dat voor de voetballers geen enkel probleem!Na het voetballen heeft iedereen gezongen voor Nouaman die jarig was. Na de traktatie vertrokken we naar het strand. Het strand en de zee daagden uit om eens flink te rennen naar de golven. Helaas ging het miezeren over in harder regenen en om niet te nat te worden zijn we terug naar de Uuthof gefietst. Na het spelen van wat spelletjes gingen we rond 6 uur macaroni eten. We besloten het duinspel buiten te vervangen door een binnenspel: een quiz en stoelendans. Na nog wat te hebben gedronken hebben de kinderen hun tanden gepoetst en vertrokken naar hun bed. Van slapen kwam het niet het eerste uur!

• 01 Juni 2015 - 11:24

Tarif:

hahahhhahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

• 01 Juni 2015 - 15:07

Maite :

Wat ziet dat er gezellig uit! Jammer van het weer, maar volgens mij hebben jullie je prima vermaakt.
    Vandaag de fietstocht, wat zullen jullie moe zijn vanavond! Veel plezier nog vandaag en ik kijk uit naar het volgende verslag en de foto's!

Liefs,

juf Maite

• 01 Juni 2015 - 17:12

Yvonne:

wat fijn dat jullie je ondanks het slechte weer zo goed hebben vermaakt, gelukkig was het weer vandaag een stuk beter en zijn de vooruitzichten goed.
    geniet r maar lekker van het is wel stil in school zonder jullie !!

groet,
    juf yvonne

• 01 Juni 2015 - 20:48

Herman:

Pas op voor de wind morgen. Code geel. Ziet er gezellig uit op die foto's. Volgende keer ook graag een met juf Anita er op.

• 01 Juni 2015 - 20:59

Aysun Yasar:

Umut is zeer tevreden, heeft het heel erg naar zijn zin. Veel plezier straks met disco zwemmen. Alvast bedankt voor uw goede zorgen. Aysun (moeder Umut)