Nog twee nachtjes slapen.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ameland2015 - WaarBenJij.nu Nog twee nachtjes slapen.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ameland2015 - WaarBenJij.nu

Nog twee nachtjes slapen....

Door: Anisa en Ibtissam

29 Mei 2015 | Nederland, Amsterdam

Nog 2 nachtjes en dan is het zover! Groep 8 van de brede school Fiep Westendorp vertrekt naar Ameland! We zijn heel erg opgewonden en enthousiast. En de leraren ook! In de 8e groep naar Ameland vertrekken is al jarenlang een traditie op de Fiep. Het is een heel leuk eiland waar veel te doen is. Van fietstocht tot discozwemmen. Kortom heel veel leuke en spannende dingen. We logeren 5 dagen in een kampeerboerderij. Daar logeert de 8e groep elk jaar. We vertrekken zondag van school met de bus en daarna stappen we over op de boot. Spannend!!!! Tot zondag!!!

• 29 Mei 2015 - 13:43

Marcel Boyer:

Dag allemaal,

Deze oude meester van groep 8 wenst jullie allemaal een heel fijne tijd toe op Ameland. Jullie gaan mooie dingen meemaken op dat eiland! Hebben jullie al wat geoefend op je fiets? Want je gaat heel wat kilometertjes wegtrappen...
    Wees lief voor elkaar en voor de leiding(want dat doen zij ook met jullie) en heb maar veel plezier!

Ben natuurlijk erg benieuwd naar jullie verhalen en de foto's.

Met hartelijke groeten,

Marcel Boyer